NOW YOU'RE GONE!

Therese har varit duktig och storstädat, inget problem eftersom jag inte har något emot det. Blev bara lite ovant med ett hus nu istället för lägenhet. Men det är skönt och luktar gott överallt!

Jag känner bara att alla drar iväg på olika håll nu, fast det är väl de man ska på sommaren?!
Felicia sweetie, på väg till Hultsfred och kommer äga skiten ur alla där! Det vet jag redan ;) Men hon kommer hör av sig när hon kommer tillbaka för då är det FEST!
Michaela då, hon är i luften och far, on her way to Hollywood. Ska bli riktigt spännande och se hur det kommer gå, jag tror det kommer gå kanon, för vi här hemma håller tummarna ( hon vet att framtiden hänger på henne ;D )
Och Jonas vafan, Magaluf?! Jag fattar ingenting! Har du tid eller? ( Aja, jag förlåter dig om du hör av dig när du är tillbaka på svensk mark! Vi har ännu ett poolparty att styra upp!)
Inte är min farbror hemma eller, neij han är borta i Ringhals vart de nu ligger, och har inte träffat honom på hur länge som helst.. Neij, inte ens har jag en mamma som är i Sverige! Jag vet inte ens var mina systrar är, jo, någonstans inom Sveriges gränser. Men var har jag ingen koll på! Detta ser mörkt ut.

Förövrigt, fyfan vad jag älskar spontana saker, oftast!

Hejhopp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0