IT'S DANGEROUS, I'M LOVIN' IT!

Jag kan börja allt med att berätta att Brittan var ganska grym! Det var väldigt mycket dans och show över det hela men det var fortfarande grymt! Och det bästa var att vi hade platserna innanför stängslet där ståplatserna är så det var inge trängsel, skönt. Men kom skrämmande nära. Man fick den här känslan "men det är ju faktiskt hon!" och sen gåshud. Jaja, hur som helst var det en kanonkväll och jag vill säga tack. Var i närheten av flera kändisar, Johan Palm, drog slutsatsen att han är alldeles för omogen och speciellt för att vara "kändis". Hur man beter sig.. Fast vad tyckte jag innan liksom ?! Samma sak med Janet, snacka om att vilja göra sig märkvärdig! Syrran tyckte jag skulle nypa Danny i stjärten också, men skippade de!
Och igår blev inget som planerat så det blev bara massa spontant och galet. Syrran och jag var lite väl galen och det spårade totalt, men vad gjorde de! Vi satte oss kl 3 inatt och klippte varandra samtidigt som vi asgarvade, tummen upp!

Har massor av saker att säga men jag har inte tid, jag ska dammsuga nu. Såhär mitt i natten. Jag inser att jag saknar staden, och allt därtill!

Hejhopp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0