I'M GONNA SHOW YOU!

Jag fattar ingenting, men skönt är väl det kanske. Eller neij, det är banne mig inte det. Eller jag blir förvirrad om jag vill veta eller inte. Det är som en smet hela alltihop. Men det finns ju dom som älskar smet så vad gör det liksom?!
Bort från smeten tillbaka till ämnet, snacka om att folk är svåra att tyda. Jag förstår inte, antingen har jag gått och tappat allt som har med förmåga att göra eller så är det bara att folk inte längre visar några känslor/tecken/vänliga ord eller vad som helst för hejåhå längre. Men är jag ledsen över detta? Neij inte egentligen, jag fattar bara inte. Detta drog in som en jävla smitta tror jag. Antingen så är det något som hänt att någon från början fick viruset "jag-ska-sluta-prata/jag-ska-sluta-tänka-på-det" och sen har varenda kotte fått det tror jag... Eller så är det bara mig det är fel på. Jag vet inte. Förvirrar jag er, jag är inte förvånad.

Tacka vet jag ca två kottar som klarat sig från smittan!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0