I JUST MISS YOU, THAT'S ALL.

Ännu en dag har passerat förbi och jag har inte alls haft mycket för mig, så jag fick träffa min älskade syster en stund som också är uppe här i trakterna och hälsar på. Hon fick en bamsekram bara för att hon är söt och köper en grej till lillasyster.
Hör från alla att alla är less på detta väder, so am i, men jag klagar inte speciellt för det är inte som att jag är förvånad. Det kanske är lite extremt nu fram och tillbaka men lite så brukar det ju vara. Satt och funderade över att jag behöver köpa massa nya vinterkläder, har ont om sånt. Men så insåg jag att jag inte kommer behöva det, jag bor på lite varmare breddgrader då. Folk frågar om jag börjat packa, men lugn i bussen! Jag ska väl inte åka än heller, men fan tiden går fort och snart står jag där och vinkar av familjen på arlanda. Tungt men bra tippar jag på.
Jag är glad, trots att jag vaknade idag och trodde denna dagen skulle vara den värsta. Man skulle kunna säga att jag inte tål att väckas av högljudda saker. Fy satan.

Jag ska banne mig lägga i mig i tid ikväll. Lyssna på lite musik och sova tror jag. Mysa ner mig i mitt typsika flickrum, jag bara älskar det och att jag gjort allting själv gör mig ännu gladare.

Hejhopp!

Kommentarer
Postat av: JENNIFER

Hej hej, Lottar nu ut en ny header på min blogg. Skriv en kommentar om du vill vara med & tävla :)

Klicka här för att komma till inlägget ; http://jjennifeh.blogg.se/2009/july/tavling-om-header.html#comment

2009-07-30 @ 02:25:56
URL: http://jjennifeh.blogg.se/
Postat av: Jennica Björk

gillar sättet du skriver på . vet inte vad det är men något är det iaf :)

2009-07-30 @ 02:36:54
URL: http://jennicabjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0