DAY 'N' NIGHT!

Ja som jag sagt har jag haft en kanonhelg och allt var toppen. Men sen blev det måndag och då var allt inte lika roligt längre. Men hur som helst så blev jag upphämtad i Uppsala och fick åka bil till Vallentuna istället - snacka om att jag var glad över det! Sen blev det mest en grabbig grabbkväll och göra grabbiga grabbgrejjer! Men jag klagar absolut inte det var riktigt bra kväll! Jag fick spela Guitar Hero för första gången också, man skulle kunna säga att jag var typ inte så grym men jag ska banne mig träna ikapp dom där grabbarna! Synd dock att vi inte drog ut och hämtade golfbollar. Men men På lördagen drog det hela igång! Först en solig dag stekandes på altanen hela dagen och sen framåt 6 började folket droppa in. Folk överallt och massa nya människor, flera vääldigt trevliga! Bada gjorde alla också, men jag hade inget lust att bada naken så Felicia var min räddare i nöden och kom med bikini! Sen blev det bada, men jag badade inte i poolen ändå, det var 24 grader - för kallt! Klart jag hoppade i värmen i badtunnan! Där fick jag även höra mina biceps kallade sugrör! Hallå där! Jag har muskler!
Men men, framåt natten blev det liv i luckan! Och all flöt på och var bara toppen! Dock fick inte jag sömn för än kl 6 på morgonen.


















Slutligen födelsedagsbarnet :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0