AND HEY SWEETIE..

Ännu en vecka avklarad. Jag har såklart åkt tåg, men annars är det bara att jag fått massa saker avklarade.
Min ansökan är nu skickad och jag hoppas på det bästa nu, det händer verkligen, hoppas att allt går bra och att det bär av i september skulle vara så himla bra! Det mer tragiska just nu är att alla drar iväg någonstans och är borta. Det kommer ta evigheter innan man kommer träffa någon igen känns det som..
Och sommarvärmen försvann ju såklart, jävla skit. Och idag var det jag som började med att frysa. Man kan väl hoppas på att en liten gnutta av den kommer tillbaka, men 13 grader i juli? Det är inte okej!

Jag kan sakna den förra sommaren, inte för att det är något fel på denna. Men förra sommaren spenderade mesta dels i Uppsala. Jag och Michaela spenderade dag som natt ute och ägnade oss inte alls åt klockan, tog en upptäcksfärd med cykeln, såg en naken karl(!), träffade massa folk, åt när det behövdes påfyllning och bara hade det väldigt bra med en helvetes massa skratt. Nu står man med en klump i halsen av allvar och inser att man inte är liten längre.. När hände detta ?!

Men nu riktar jag blickarna framåt, jag har faktiskt massor att se fram emot!
Hejhopp!



Tiden har gått i rasande fart!
Inte undra på att man ser kontig ut, 1000 människor väntandes i parken, kallt, alkohol, man insåg vad som hände, man insåg att det var slut på allt, 20 kg blommor och gosedjur runt halsen och massa kameror och sen folk ropandes på en.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0