Vägar vidare.

Vägar vidare hade vi idag, problemet är fortfarande, vafan ska man göra efter gymnasiet ?
Jag vill nog hur mycket som helst, men problemet är såklart pengar. Eller ja, det mesta kostar ju massor så det blir ett problem. Jag har väldigt länge velat plugga ett år utomlands eller så i USA, Singapore eller liknande. Det som får mig att inte välja det nu är att man ska göra det själv. Jag har inga problem att flytta själv någonstans, tycker om att träffa nya människor och det är också nyttigt. Men att flytta till andra sidan jorden själv är något jag tror kan bli tungt. Just det där att vara själv där. Men antagligen är det bara en period som blir jobbig och sen är det borta typ, men jag personligen tror inte jag klarar det just nu.
Så mina planer istället är typ att resa och jobba. Men än en gång så vill man inte resa själv heller.. Men det kanske finns någon som vill följa med ? Jag vet inte men jag måste ta en paus efter skolan i alla fall, en kort en. Inga problem med att fortsätta eller så kanske, men jag tror det kan vara nyttigt att passa på nu när man kan välja det.
Fast någonstans så kan jag få en känsla av vad jag vill. Men ändå inte, det är det som är konstigt. Och det valet man gör gäller liksom resten av livet, nice. Eller kanske inte så nice ändå!

Annars så hade vi tävling idag i skolan. 5e och 4e pris som var biobiljetter gick till Peter och Emelie, sen ropade dom upp 3e och 2a pris som var Guinness Rekordbok, det gick till mig och en annan tjej. Och första pris till Felicia :D
De två komiska sakerna med det här var att; Emelie, Peter, jag och Felicia satt på samma bänk och vann i turordning :D den andra komiska var att jag som aldrig i mitt liv vunnit saker vann nu, men jag hade redan Guinness rekordbok, suck! Men ändå, jag vann ju trots allt någonting :)

Hej så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0