Stå på dig.

Jag skulle egentligen kunna skriva av mig i oändlighet med allt det negativa som har snurrat i mitt huvud de senaste dygnen. Men som tur är så orkar jag inte för jag har satt min fot på den positiva sidan och är beredd att kliva över, jag vill tacka för att det finns bra personer som lyckas med att muntra upp och få en att skratta, det kan jag kalla vänner :)
Men eftersom jag inte har så mycket annat nu så blir det en dagens.

Dagens;

Humör: Helt förstörd och sedan glad.
Minus: Att jag spenderar mycket tid själv.
Plus: Att jag fick 30 GB gratis på Revolution ^^
Hår: Typ ett trassligt hår med några hårnålar i.
Kläder: Varma.
Låt: It's all your fault - Pink.
Händelse: Tjejerna på stan'.
Önskan för idag: Att jag kommer få spendera mer tid med mina närmaste vänner, mer än 2008.
Ser fram emot: Mycket, men bla att Viktoria ska komma :D
Har: Lust att skita i allt.
Ska: Kika på nyaste Desperate Housewives.
Bästa: Att jag fick spendera tid med tjejerna på stan några timmar.
Sämsta: Att det är kallt mest överallt och jag har ingen apu.
Tvprogram: Inget eftersom jag bara har den där jävla fyran.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0