skolaaa.

sitter på religion med tonje och fille och lyssnar på bra musik, det är mys.
om vi jobbar flitigt vet jag inte om jag kan svara på, men vi var i alla fall duktig och skrev prov i morse.
slutar om en stund då ska jag åka hem och fortsätta med att inte ha något liv, jag ska alltså plugga. det håller på att ta död på mig. men det är snart och så får vi se hur det blir med praktik, har ju inte någon än men det kanske är på väg.. då kommer allt lugna ner sig i alla fall och det är riktigt skönt.

jag kommer nog tillbaka med roligare inlägg när mitt plugg är över.
men nu ska jag ge tonje en riktigt stor bamsekram, tjejen ska åka bort. det blir länge tills vi ses :/

hejhopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0