Sista januari .

Och nu har första månaden på det nya året gjort sitt. Nu börjar vi på nästa.

Lugn fredag kväll, jag slog mig ner framför tv:n och hade inget sällskap. Men jag klarade mig bra ändå.
Vaknade av att en väldigt glad Ragge ringde och väckte mig halv 11 i morse, jag var lagomt borta men det var kul!
Att sedan på förmiddagen gå med ett par killar som var lagomt rund under fötterna ner på ica var också roande :)
Efter ica drog vi en powernap på 2 timmar, inte alls fel, men sjukaste drömmen helt klart!

Mysdress är klädvalet för dagen, och håret är ruffsigare än ruffsigast. Vilket uppmärksammades på flera ställen igår men det var kul. Håret är kortare nu eftersom jag nyss klippt mig och då blir det bara lockigare. Jag behöver inte göra något. Hokus pokus! Ganska skönt .

Jag kom på att jag ska åka till USA, så fort som jag bara har möjligthet och får med mig människor. Eller det finns en chans att det blir Thailand först men man vet aldrig. USA lockar stort. Fast jag klagar inte om jag får med mig människor till ett litet land över någon vecka heller, men det är ont om människor som är på.. Var är ni ?!

Dags att dra en samtal, på en gång.
Hejhopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0