oh ja ba jaha!

haha, jag kommer alltid få sota för den meningen.

men i alla fall så har jag kommit på och är jäkligt glad över att jag är typ en centimeter från mållinjen för att bli frisk, men jag gick bakåt ett steg igår för jag har ont i halsen igen. men i alla fulla fall så skulle jag kanske egentligen skulle behöva ta och beställa en tid hos doktorn. mitt motto är ju typ att ; så länge jag kan stå upp är det ingen fara. men jag har fruktansvärt ont i mina tår och lederna i foten, och det gör verkligen riktigt jävla ont när det verkligen kommer fram, som det för ungefär en gång om dagen, om jag har tur varannan dag. förutom det så skulle jag ännu en gång behöva kolla blodtryck och dylikt, läkaren sa sist att jag har för många röda blodkroppar (plus att jag har för få vita eftersom mitt immunförvar är kasst) och det gör inte detta så stabilt, men det känns fortfarande som att jag måste kolla upp det för det är något som inte stämmer. och jag tror det kan hänga ihop med min mage eller något, eller kanske inte men det känns som så, eller nej men det är bara det att min mage inte mår bra, och det är saker jag äter. har lite olika funeringar på vad men jag ska försöka prova att byta kost ett tag för att se..
men jag klagar inte, absolut inte, allt är bara fina fisken och jag är skitglad bara sådär :)

nu kör jag en ansiktsmask när jag ändå håller på liksom (gillar ordet liksom haha ;) )
min katt och jag satt nyss på kökssoffan och åt oboy och macka. han älskar't och jag älskar honom, en big bild på honom för att han är min bebis! <3

pussinatt nu.


Kommentarer
Postat av: Rage

Hahahah vilken söt min katten har :D

2009-01-25 @ 04:35:40
Postat av: Anonym

:D:D

2009-01-25 @ 14:08:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0