in your eyes i'd like to stay..

Ännu en helg över snart. Men det känns inte så jobbigt ändå.. Det är bara 5 skoldagar kvar sen är det praktik som gäller, utan praktik.. Fortfarande massa prov kvar dock som gör det jobbigt. Sista energin kvar nu. Och jag behöver verkligen praktik så jag kan ta lov precis när jag vill. Det är min plan så jag kan inte ändra på det nu.

Idag blev det 4 timmar hos frisören, jag tror frisörer tycker mitt hår är lite jobbigt :D
Fast jag fick sittsår i princip så blev jag nöjd! Skönt att inte ha hemskt hår längre.. Jag glömmer bort mig hela tiden och när jag tittar mig i spegeln blir jag hela tiden lika förvånad. Men vid imorgon så lär jag ha vant mig, skönt att mitt hår mår bra igen.

Dags för lite mer film - lite nostalgi antar jag att det blir.
Men bra film är bra film.

Au revoir.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0