Mina tankar och jag.

Jag låg och funderade, som jag alltid lyckas göra. På allt jag älskar. Som jag verkligen mår bra av, som man blir glad av. Jag tror kan vara bra att komma ihåg alla dom sakerna. Att man uppskattar dom mer, för det är det jag gör, men ska fortsätta att bättra mig på. Men allt jag behöver är mer tid. Så jag låg och listade upp i huvudet det mesta jag kunde komma på.

Jag älskar..
.. min mamma och pappa så otroligt, mest av allt.<3
.. mina systrar som alltid finns där för mig.
.. mina syskonbarn som får mig tårögd när dom t ex kryper upp i famnen och säger; Jag älskar dig Thessan.
.. när mina närmaste vänner skrattar helt galet, verkligen det här asgarvet. Då blir man glad själv :D
.. att vakna av en fin soluppgång som lyser in i rummet.
.. få vara ute i fint väder och fotografera.
.. värme så otroligt.
.. att vara i sommarstugan på sommaren och bara vara.
.. att busa och hitta på saker.
.. inredning, hade jag pengar skulle jag ägna all min tid åt det.
.. mina katter massssssor. Dom är mina mysisar som jag kan ägna mig åt i massor <3
.. att vara hemma hos mina systrar.
.. att få ligga i sängen och bara mysa.
.. att bara vara och titta på en serie eller film en hel dag.
.. Desperate Housewives ^^ men också vänner.
.. att äta frukt och bär.
.. djur i största allmänhet, förutom ormj'vlarna.
.. att bara få spendera tid vid datorn ibland.
.. att handla kläder när man har pengar.
.. allt ekologiskt.
.. mycket och mer än det här..

if i could stop all these clocks, would that be time enough ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0