Mercredi.

Ännu en lång dag, jag är helt slut och skulle bara få åka hem till mina föräldrar och krypa upp framför öppna spisen med dom och katterna. Jag är totalt slut. Med tanke på att jag kom hem halv 9 nu för en stund sen. Först en lång dag ändå med massa arbete och förutom det så skötte jag mig bra, inte att glömma! För jag ska ; SKAFFA NYA KOMPISAR!
Efter skolan var det bara att gå och skriva ett matteprov som tog två timmar. Efter det upp till Design igen och fika med Allan, Anna, Michaela, Hannes och Björn. Det var trevligt och sen var det bara att vara informatör för alla nior som kom och kikade. Svara på frågor och så vidare men det var ganska mycket skratt och tok istället, men det får man räkna med. Bara jag, Hannes och Björn kvar på slutet och det var också trevligt. Fast lite dåligt när det kom in en hel grupp med människor och jag viskar till Björn;
-"Var vi också sådär fjortis när vi började här??"
Han svarar jaa.
-"NEEIJ!" Brister jag ut i högan sky! Alla tittar på mig och mina lärare som stog och berättade blev tyst. Hoppsan. Björn fick något att skratta åt medans jag satt och skämdes i alla fall, och det är ju bra när man kan få andra att skratta.

Imorgon är det bara en lektion, fortfarande så otroligt nödvändig.. Men sista rycket nu innan praktiken. Fast det spelar ju ingen roll. Jag har ju ingen praktik. Fy sjutton.


Jag är slut så nu blir det snart sängen för jag orkar inge mer nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0