Like everybody else.

Första hela skoldagen idag eftersom gårdagen bara var en lektion och när jag kommer dit så fick vi skriva på närvaron och gå.. Lönt att komma överhuvudtaget menar jag, åka till skolan för 10 minuter. Men i alla fall, blev stan istället för skola efter det och införskaffade massa nytt, eller kanske inte massa men en del. Det var riktigt skönt att förnya lite nu efter hösten.
Idag var det full dag och jag hade jätteproblem med att hålla ögonen öpnna på första lektionen och tro mig, det brukar jag aldrig ha. Men vilket fall så rullade dagen på jättebra och jag hade mysstund med Felicia på hålan :)
Fotouppgift sedan som jag klarade av på några minuter bara.. Sedan var väl resultatet ganska okej också så det kändes bra.

Väl hemma så hade jag än en gång lägenheten för mig själv och där satte jag igång med att plocka isär bordet och slipa det igen. Sen målades det för fulla muggar. Ska bli spännande att se hur det bli när det blir klart. Hoppas att det blir godkänt i alla fall. Och äntligen är julsakerna nere, så nu börjar det bli ordning i lägenheten. Plus att jag köpte lite nytt hit till lägenheten också och flyttat runt lite småsaker så det går mot det bättre :)

Let's Dance är igång igen. Jättekul att se tyckte jag, men kan inte låta bli att reta mig på BlondinBella, hatar människan mer än något.. Så jag hejjar på alla utom henne, typ..

Förövrigt är frisörtiden så gott som bokad och jag har bestämt mig. Fast så drastiskt blir det inte. Men jag hoppas även det blir bra. Fast problemet är att jag aldrig kommer lyckas förklara, jag menar, annars är jag dålig på att förklara så hur fan ska detta gå ?! Ah men jag längtar i alla fall :)

Nu ska jag snacka klart och sen är det dags att måla än en gång och sen samla kraft till i morgon.

Tjoho..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0