it's like chasing the very last train..

En riktigt bra dag idag. Har haft flyt hela dagen, jag fattar liksom inte, det händer inte mig. Men jag säger inte någonting, jag tar bara vara på det liksom. Plus att jag inte har någon träningverk alls efter träningen igår, woohoo!
Och Felicia, ojoj, tjejen <3

Inte har jag mycket att säga heller, jo jag hoppades på att få ha Siffra nu i helgen men det blev inte så. Men det kanske blir bra, jag behöver bara massa återhämtning. Men tar det en annan gång. Jag ska bara ha en fortsatt bra helg, det har ju börjat ganska bra så.

Det löser sig ju liksom med blommor bara kärringen dör. Ah, som mamma brukar säga.

Dags för middag och än en gång har jag bara skrivit ett tokigt inlägg. Men synd att klaga..
Hejhopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0