If there's anyone who's in the sun, help me to understand..

Idag är en riktigt saknar-dag. Saknar massor med saker och människor. Jag saknar det, den där, det ena, det andra, han för att han är rolig, hon för att hon är så otroligt söt, den andra hon för att hon är mysig, den tredje och fjärde för att dom är sånna man saknar, och den femte hon för att hon är bäst, den andra han för att han är han. Nej nu räcker det, jag saknar alldeles för mycket. Det är en sån dag idag. Men det är trots allt bättre att längta än att sakna, är det inte så ? Så nu längtar jag efter allt detta istället. Glömde säga att jag saknar henne för att hon är så otroligt bra !

Dagen blev skön med en lång sova middag och sen nachos och some nice music.
Ikväl blir det lång filmkväll, för det var länge sen.


En sjukt snygg ljusstake som står högt upp på önskelistan.

/ T.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0