Friday night.

Idag har varit en väldigt bra dag, fast den gick så fort. Men det kan ju bli så när man har roligt :)

Nu sitter jag med en helvetes huvudvärk, som började vid 8 och jag har inga tabletter alls. Jag är som Michaela sa typ ; "Medecinmannen" så detta är inte ett dugg likt mig. Jag brukar vara utrustad med allt och lite till. Så denna fredag blir tidig. Måste vila min huvudvärk och försöka trolla bort den. Börjar också snora igen och jag hoppas verkligen inte jag blir sjuk igen för jag är typ en halv meter från mållinjen på att bli frisk och det är räknat sen oktober ungefär. Har man kommit så långt så kan man väl få vara frisk ett tag?!

Innan jag börjar yra..
Godnatt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0