Fredag.

Kom hem till mamma och pappa ikväll. Så imorgon blir det frissan, längtas.

Kikade i alla fall på Let's Dance och när röstningen var avslutad sa hag till mamma och pappa att om BlondinBella åker ut ska jag fira med att supa typ. Grejjen var att hon åkte ut och jag blev riktigt glad, för jag tål inte människan. Men jag trodde aldrig att hon skulle åka ut, jag trodde alla hennes bloggläsare skulle rösta :b Men tror jag skippar med att dricka i alla fall. Men firar ändå. Stör mig på att hon sa i sitt program;
- Alltså jag hatar att diska! Man blir liksom blöt om naglarna!
Åh nej, du måste vara den första. J'vla pucko.

Nu blir det troligen lite mer Samantha. Jag gillar den serien (:

Skriver mer i morgon efter min makeover, haha.
Hejhej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0