En tisdag.

Ingen vanlig skoldag. Omprovsdag, jag gjorde det jag skulle och det gick bra.
Men det har varit en konstig dag. Jag vet egentligen inte varför men det började redan när jag gick upp. Det var nattens drömmar som låg bakom det tror jag, men stor sannolikhet i alla fall. Och jag fattar inte hur en natts drömmar kan göra att man blir som jag har varit idag. Jag har velat vara för mig själv hela dagen och bara vara, typ få tänka tillbaka på drömmarna, men det var nog inte bra det heller att försöka ge sig på dom. Let it go..

Ikväll tittade spelades i alla fall en väldigt bra film upp här i vardagsrummet. Filmen var Taken och jag kan verkligen tipsa om den filmen. Riktig action, haha. Nej men den var faktiskt riktigt hemsk egentligen, för det känns som det kan hända vem som helst typ. Aja, nu ska jag inte avslöja mer, se den bara!
Efter filmen blev det Victoria Silvstedt och hennes serie som börjar nu, måste ju se det :b
Kan vara lite kul, men jag kan inte bestämma vad jag tycker om henne. Jag är inget fan, men jag vet inte vad jag tycker riktigt..

Imorgon ska vi få ännu mera info om högskolor, yey. Jag kommer alltså bli ännu mer förvirrad, det är vad det betyder.
Men jag har funderat, funderat och funderat. Jag kanske inte ska fortsätta inom design, kanske, kanske inte..
Den som lever få se.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0