Bara för att..

Michaela fick mig att skratta så otroligt när jag läste hennes inlägg ;)

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Ja, så klart.


2. Höll du några av dina nyårslöften?

Jag hade inga löften.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

Nepp.

4. Dog någon som stod dig nära?

Nej det tror jag inte. Fast min syster hundvalp Kiwi gick bort bara 5 månader gammal :'(

5. Mest efterlängtade möte?

Var nog där på sommaren.


6. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?

Ja massor.

7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?

080808 och min födelsedag.

8. Bästa minnerna ifrån sommaren 08?

Midsommar, absolut! Flera andra också.

9. Vad var din största framgång 2008?

Sommarjobbet och dansen.


10. Största misslyckandet?

Det vet jag faktiskt inte.


11. Största misstaget?

Oh, too many.


12. Har du varit sjuk eller skadat dig?

Alldeles för mycket sjuk. Skadat mig har jag inte gjort.

13. Bästa köpet?

Kläder är alltid bra.


14. Träffat någon kändis?

Nej.

15. Vad spenderade du mest pengar på?

Mat, kläder och resor.

16. Gjorde någonting dig riktigt glad?

Ja det är klart.

17. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?

What a wonderful world - Louis Armstrong.
Just Dance - Lady Gaga
Infinity - Guru Josh Project
M fl.


18. Har någon du känner tagit körkort?

Ja nästan allihopa tror jag ;O


19. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

Ledsnare.


20. Vad önskar du att du gjort mer?

Oj, tagit vara på all tid.


21. Vad önskar du att du gjort mindre?
Mått dåligt, men man vill ju aldrig må dåligt så.

22. Hur tillbringade du julen?

Hemma med min mamma och pappa.


23. Blev du kär i år?

Njae.


24. Hur många one night stands?

Michaela var mitt one night stand där i mitten av sommaren..


25. Favoritprogram på TV?

Extreme home makeover :D eller något.


26. Bästa boken du läste i år?

Alla Martina Haags böcker, klockrena.
Men också Teri Hatchers, ohh.


27. Största musikaliska upptäckten?

Lady Gaga, typ. Kan inte komma på någon annan.

28. Något du önskade dig och fick?

Min dammsugare :D
Hela DisneyPorslinsSamlingen :D


29. Något du önskade dig men inte fick?

Inget speciellt tror jag.


30. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?

Den spenderades här i Uppsala med hela min stora familj och alla deras respektive :D


31. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?

Ja det gör det ju.


32. Hur skulle du beskriva din klädstil år 2008?

Min stil är nog inte någon specifik stil, men det jag gillar :)


33. Vad fick dig att må bra?

Min familj får stor poäng där.


34. Läskigaste upplevelse?

Dom gånger jag blivit skrämd på riktigt :O

35. Äckligaste upplevelse?

Haha, det hade Michaela svaret på ;D


36. Vad är du mest stolt över från 2008?

Att jag faktiskt var stark och höll mig uppe och klarade av året.


37. När var du mest nervös?

När jag var på toa med Michaela och Viktoria på juldagen :D
Kanske inte egentligen men..


38. Där du tillbringat flest helger?

Lägenheten i Uppsala.

39. Vad fick dig att må dåligt?

Det ska jag nog hålla för mig själv.


40. Hur Spenderades Nyårsafton?

Hemma i skogen med familj och en liten del släkt.


41. Vem saknar du?

Hela min familj med alla respektive och alla ungkottar. Allihopa!


42. De bästa nya människorna du träffade?

Nathalie och människor här i Uppsala och omkring :)


43. Ditt mål för 2009?

Att få ett bättre år! Och ha så jäkla kuuul!

44. Vad längtar du till år 2009?
Studentskivan, Studenten och massa annat :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0