Back in an empty apartment.

Jag är en person som aldrig egentligen har något intressant att säga. Jag har oftast saker att prata och berätta om som folk svarar ungefär "Jaha.. mer då?" Mitt svar är alltid " Nej men det var bara det."  och fortsätter fundera. Många måste tro jag är knäpp, må så vara men jag lever med det. Ibland när jag säger saker så kan jag ha gått och funderat på det hur länge som helst och lyckats komma på något. Inte så kul egentligen, kanske lite synd om människorna som står mig nära, min mamma speciellt, även michaela och tjejerna och några flera. När man får "Mmm!" till svar är det dags att vara tyst. Eller jag är i alla fall ganska säker på att jag tappat min lyssnare då. Bara lyssna på massa typ onödig info. Jag vet inte hur jag lyckas men sån är jag, kanske kan det bero på att jag dagdrömmer en jäkla massa och funderar ännu mer. Vad jag nu ska med den här "talangen" till. Som ni kanske märkt är det i den stilen min blogg går, lite olika efter perioderna i mitt liv, som är som en berg-o-dalbana.

Förövrigt längtar jag lite till studenten plus skivan nu. Roligt med taggade människor ;)
Man blir ju så jäääääääävla peppad med att man har nationella i matte c på morgonen halv 9 efter studentskivan.
Då är det frågan om man lyckas hålla sig vaken och ska komma dit packad eller om man ska decka och hoppa den, för har jag deckat då så lär ju inte någon få upp mig kl 7 för att gå till skolan. Gillar't inte.

Tack till Michaela som gjorde mig sällskap ikväll.


Jag vill att det ska bli söndag nu.. eller vänta .. vill jag ?

Kommentarer
Postat av: jennifer

sv: ja det låter jättekul, vilka ämnen är det man läser då?

2009-01-03 @ 22:51:11
URL: http://jennifermolin.blogg.se/
Postat av: jennifer

låtet roligt, vad har du tänkt bli sedan då? :)

2009-01-03 @ 23:32:42
URL: http://jennifermolin.blogg.se/
Postat av: jennifer

sv: okej..



jag har absolut ingen aning, det är så svårt!

2009-01-04 @ 23:32:43
URL: http://jennifermolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0