22.58 och hallon och blåbär!

Självklart så hamnade jag här igen men har fortfarande inget att säga. Såklart. Har nyss ätit fika och innan det så vräkte jag i mig massa frysta hallon och blåbär. Så sjukt gott. Jag åt massa med sked men när jag var klar så var jag blå runt hela munnen och fingrarna lika så. Använde jag inte sked ? Jo.. Eller ah, nej men det var gott i alla fall. Kanske ska ta lite till...

Skärpning på mig, nu ska jag göra mig klar för sängen och sova. Inga mer hallon och blåbär! Fy! Det är trots allt skola i morgon.
Ännu en gång, sov så gott allihop (:

Kommentarer
Postat av: Ragge

Nemen, inte äta sötsaker så sent på kvällen! :D

Ses nog i skolan :D

2009-01-08 @ 07:16:17
URL: http://ragz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0