010109.

Nu är det 09, äntligen. Jag låter nästan överdriven med mitt 2009. Men det är inte konstigt egentligen att jag är så positiv, eftersom mitt 2008 har varit så otroligt tungt och svårt många sätt. Även fast det varit flera höjdpunkter så tog det negativa över. Men jag glömmer såklart inte höjdpunkterna, så otroligt värd att minnas.
Men nyårsaftonens morgon började ju så klart med att jag vaknade med feber, var jätteförkyld och mådde jättedåligt. Och det var ju inge vidare, eftersom jag inte hade känt en gnutta dagen före. Men det har ju inte heller gått över så nu ska jag väl drass med det ett tag. Fast jag tänkte att jag tar det i början av året så slipper jag det sen, hah. Min nyårsafton var i alla fall bra. Kvällen var kanon och vi åt helt kollosalt god mat och precis på 12slaget fick jag se ett stjärnfall - klart jag önskade mig något. :)

I morgon bär det av tror jag, beroende på olika saker. Men det börjar kännas lite läskigt, jag kommer liksom tillbaka till verkligheten känns det som nu snart. Tänker mig att jag kommer tillbaka till Uppsala och att skolan sedan börjar igen. Det känns så konstigt, i två veckors tid nu har jag bara glidit runt och inte gjort ett endaste smack och levt i en helt annan del och haft det superskönt. Jag lär ju vara utvilad nu med 13 timmars sömn alla nätter utom 3. Men nu är det slut på att få alla måltider serverade, tvätten tvättad och så vidare. Uppsala nästa !

Pussokram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0