WHY WAS I THE LAST TO KNOW ?

Hemma i skogen, bland snö och kyla igen. Men det är strålande sol och det är härligt. Kalaset igår var trevligt, god mat, trevliga människor man träffar alldeles för sällan och massa knasiga ord som vanligt som man inte ens fattar vad de betyder, fast de flest kan jag ju. Men jag gillar't, stenhårt. Hahaha, nej nu kom jag in på andra tankar och skrattar för mig själv.

Det är alla hjärtans dag idag. Ja, inte blir det party och inte blir det så mycket mys direkt. Man jag kommer bara ta det lugnt och äta kinderchoklad. Och ni kan hoppa upp och sätta er på att det är gott och att jag kommer äta det tillsammans med katterna.

Var ner på stan en jättesnabbis igår också. Var in på Stadium och det var inte alls bra. Dom hade bara massa nytt och för det andra så älskade jag Nike's vårkollektion på träningskläder bland annat. Hitta en jacka, tröja, byxor osv. Älskade allt. Och du tror inte jag smälte ännu mer när det var 100% ekologisk bomull. Jäkla skit. Varför hittar man alltid saker när man inte har pengar? Vi får se om jag kommer införskaffa något av det, gissar att jag inte kommer kunna hålla mig fast jag borde. Men jag borde ju å andra sidan ha träningskläder nu när jag tränar.. Vi får se.

Dags att komma på middagsmat, vilket blev min uppgift idag. Dags att sätta igång.
Hejhopp så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0