WHO'S GONNA BE THERE AFTER THE LAST ANGEL HAS FLOWN?

Sitter hos syster och hjälper med pluggandet, snäll som jag är kanske. Men det dröjer inte länge för än jag drar tillbaka till Uppsala. Massa trevligt och god mat har blivit min betalning så jag klagar inte. Men imorgon är det som sagt Uppsala som gäller och där kommer jag ta ensamheten i hand när jag kliver av tåget. Men det gäller nog att gå hem och äta lite och sen tar jag nog och går mot gymmet. Det är skönt att rensa huvudet sådär en fredag.
Jag tycker det är tråkigt att många, eller flera i min närhet bara försvinner. Fast att det är en grå perod för oss alla känns det som, jag önskar för allt i världen att det löser sig för dessa personer som finns i mina tankar. Även om det finns massa annat tjafs som finns i mitt huvud så är det mycket tid som går till det. Men det löser sig, för det vet jag att det gör.

Det är något visst med min släkt att åka bil jävligt fort och galet, och dunka Jason Mraz - I'm Yours. Ah jag vet, det låter hel galet. Men sen är min släkt ganska galen :)

Dags att krypa ner i sängen och få några mer timmar än förgående natt.
Hejhopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0