WHAT'S THE NAME OF THE GAME?

Det har gått många dagar sen sist. Men jag har inte haft tid och ork till att sitta här. Det kan bli så ibland.
Nu är lovet slut snart och det känns både bra och dåligt. Kul att få komma igång igen, men jobbigt för jag behöver mer tid känns det som, fast är riktigt glad över att jag fick den här veckan också så jag klagar inte. Men det är bara att köra full fart liksom.

Veckan har väl bestått av massa bilkörande hit och dit. Roligt och det har gått kanon, fast svårt i onsdags med massa snö och oplogade vägar. Men som dom säger på Sveriges Värsta Bilförare, "Vet du vad som gäller nu då ?" " Ja, full fart!"
Igår var mamma och jag i sundsvall och det var en riktigt bra dag, köpte nästan inget eftersom vi bara var mest nyfiken och kikade runt lite. Men äntligen så hittade jag kärleken, ohnej, någon pojk var det då inte! Det var armbandet från Diddi Design, största lyckan av allt. Jag verkligen älskar det.

Idag gick vi ut och åkte pulka och snowracer i backen ner på älven, hejåhå!
Solen värmer rejält nu. Kanon, men jag hade nog klarat längre tid ute om det inte var för att jag är sjuk igen. Det kom i tisdags, haha, som om att jag skulle bli förvånad ?!

Tror jag laddat tillräckligt för en fullspäckad vecka nu, eller så jättespäckad blir den nog inte. Men skapligt och sen i helgen är det fest med stort F. De gillar vi.

Hejhopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0