It's hard to say..

Ännu en helg helt borta. Det gick så snabbt att jag inte hann med. Och min plan var att gå på stan en sväng idag på förmiddagen, men pyttsan! Det kanske beror på att jag vaknade halv 2, som i sin tur kanske beror på att jag inte besökte sängen för än kl 6 i morse, och helt nykter, woohoo. Tidsomställningen beror på att det var fest fast egentligen inte fest. Festfolket kom vid halv 2 igår natt, sedan drog dom vid halv 4, och min plan som vara att lägga mig typ 12. Peter gick och la sig när folket gick, men inte i sängen såklart! Jag och Ragge blev uppesittandes till kl 6 som sagt. Och det var riktigt trevligt, för det var väldigt längesen och tack till honom verkligen.
Men inte att glömma Flaggstångstoppsknoppsförgyllare! Men inte heller att "det är så att säga så man säger.." Typ.

Efter en sån här natt känner jag för ungefär 10 timmars sömn till, men det har jag inte tid med. Det är bara att gilla läget och gå och lägga sig i den tiden som man egentligen ska lägga sig liksom. Men shit vad jag kommer vara död i morgon. Ikväll blir det Beck för hela slanten! Och jag kommer antagligen sitta uppkurad med filten i soffan och vara rädd.
Nu är det dags för att städa och röja.
Återkommer. Tjillevippen!


Kommentarer
Postat av: Raggy

Det var sannerligen trevligt, tack själv! :)

2009-02-01 @ 18:48:02
URL: http://ragz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0