Tisdag.

Hemma från skolan/praktiken, vilket betyder att jag fortfarande inte har någon praktik. Men jag håller på att fundera och planera. Vi har fått igång projektet på skolan i alla fall för dom som inte har någon praktik. Vi ska göra om kuratorns rum, för det är inte så speciellt upphetsande nu om man säger så. Det är faktiskt roligt och med alla ideer vi fått ur oss idag så tror jag det kan bli riktigt bra när det blir klart. Och när all denna praktik och allt är över så är det typ studentskivan och studenten kvar.. Det kan inte blir mer klockrent! Längtar massor men ändå inte. Fast mest massor, räkna med paaaaaarty!

Mellis, måste äta mellis nu.
Hejhopp.

Kommentarer
Postat av: Angelica

Ja dageens samhälle är så fruktansvärt beroeende av all teknik. Men det funkar som sagt utan den.



Vad mysigt att ta studenten. Det är dock ca 17 år sen som jag gjorde det :)

Ha en bra dag

2009-02-04 @ 09:59:16
URL: http://guldkragens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0