SOM JAG HADE DIG FÖRUT.

Riktigt rolig skoldag idag. Vi är en mix, en riktig bra mix :)

Det som pajjade min dag är att min nacke är helt ur funtkion. Jag vaknar och har ont och sätter mig fort upp och kan inte vrida huvudet åt vänster. Det värker ända ner till skulderbladet och är svullet. Inte en aning om vad det är men det har lagt sig lite. Men smärtan är kvar. Jag lyckades med att snabbt vrida huvudet åt vänster också när jag hörde något på skolan. Dumt, det knakade och jag hade ännu ondare. Jag vet att jag är stressad men jag har inte tid med att ha ont i nacken. Men det är sånt man får ta, jag skrattar ändå :)

För att vila min nacke lite, tänkte jag krypa ner i ett hett bad och sen göra en hemmagjord sån där rispåse som man värmer i micron. Dom är bra, fast vi får väl se hur bra min blir. Och efter det tänkte jag krypa ner och kika på lite tv innan jag slår igen mina blå.

Sussa sött.

Kommentarer
Postat av: Raggy

Sv: Haha :D Jo jag orkar inte, håller på fixar praktik nu typ, verkar ljust!:)

2009-02-11 @ 01:57:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0