Skööön lördag.

Har inte skrivit på länge. Jag har varit offline totalt några dagar för jag har inte orkat med något alls över huvudtaget.
Men nu är jag back in action tror jag, vi får se hur det går. Jag känner att det är lite knas.

Tosdags så drog jag och våldgästade mina systrar och jag hade det så trevligt, eller nja, dom skjutsade mig så dom var ganska förbreredd men ändå. Spelades även en hel del Wii, riktigt kul. Man känner sig riktigt duktig när Albin säger "Men Thessan, det är ju såhär du ska göra och här du ska trycka förstår du väl.." och så är pojken 6 år! Men vilket fall som helst så hade jag ett bra dygn där.

Idag har jag handlat lite nytt som kan behövas och sen har jag åkt pulka som en galning, med min mamma och pappa! Hur kul som helst, man måste få göra sånt ibland med. Det kändes bra och sedan dricka varm choklad i snödrivan, det är mys. Men efter nästan två timmars åkande blev jag helst slut och jag gick in och tvärsomnade. Det var också ganska mys kan jag säga, riktigt skönt.
Sen gick jag upp lagomt till middagen. Så nu sitter jag här mätt och belåten och ska nog kika på melodifestivalen.

Hörs senare.
Hejhopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0