IT'S LIKE YOUR A GHOST!

kokar ris såhär mitt i natten. lite knasigt, men vad gör man inte för sin pappa :)

har vänt upp och ner på mammas och pappas kök idag, lite mitt är det också. skurat alla skåpluckor och så vidare. mycket behövligt. återstår att dammsuga resten av huset i morgon.

börjar få lite panik över att det är lov och jag har bara samlat krafter hittills. men sanningen är att jag fortfarande är trött som en idiot. så får det inte vara så jag måste se till att vara pigg när jag drar söder ut igen, sitta och nypa mig själv eller liknande. jag vet inte annars. förövrigt saknar jag fest, det var år sedan känns det som men sanningen är att det bara var typ tre veckor sedan. det var tre veckor sedan jag var på fest, men jag drack senast på juldagen, riktigt drack. oh herregud, vad är det som händer.. kan det verkligen vara så, att jag inte druckit under 2009? men det går ju inte för sig.

men tror bestämt att jag saknar min mamma nu som är nästan precis 100 mil ifrån mig. det är lite långt när jag väl tänker efter. men någon som inte är långt bort är min kille, han är mysig. men jag låter bilden tala för sig själv. skriver mycket om honom, men det är bara så att det är han och jag liksom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0