IF I HAD ONE WISH..

jaha, jag som hade borstat tänderna och skulle dra mig mot sängen. nejdå, nu sitter jag här och äter blåbärsyoghurt!
men vad ska man göra när magen skriker efter något, det är bara att äta, och hatar att vakna av blodsockerfall också så. sen kan man faktiskt inte somna hungrig heller, om man inte måste, så det så.

annars då ? det är ingen som är omkring station i uppsala runt 21.40 på tisdag ? jag börjar redan oroa mig över att gå hem i mörkret. åh nu vet alla att jag kommer vara där just då så nu kan jag få värsta mördaren efter mig. nej men skärpning therese. jag klarar det här kalas !

sussa sött allihopa.

Kommentarer
Postat av: Raggy

Vad händer i uppsala på tisdag? =o

2009-02-16 @ 02:26:21
URL: http://ragz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0