I don't wanna to be the girl who laughs the loudest.

Klockan är redan halv 12 och jag har inte hunnit reagerat på att den blev så mycket. Ikväll sov jag middag 4 timmar, det är riktigt länge och inte bra om man vill pajja nattsömnen. Men jag vet att jag kan sova så pass länge eftersom jag ändå sover utan problem på natten. Men jag ligger efter så många timmar så det var underbart. Efter det tog jag och åt en toast och sen vände up och ner på köket, och vände tillbaka. Jag fick ett ryck med att städa igen. Nu är det rent.
Jag har "funderat" på varför jag har typ "städmani". Såklart så är det alltid skönt att ha rent omkring sig, men jag tror inte det är det som det hänger på för om jag är hemma hos någon annan som har stökigt eller så, då bryr jag mig inte.. Men min mamma är likadan, nej förresten. Hon är snäppet värre, men jag tycker om henne för det fast att jag inte hinner ta fram ett glas, ställa det på bänken, gå till kylskåpet och ta fram mjölken för då är glaset borta, typ. Det har hänt ett antal gånger. Kanske är det mycket genetiskt, med tanke på att mamma fick 4 döttrar och jag är inte den enda som städar lite mycket om man säger så...
Många förstår mig verkligen inte, vissa tycker jag är dum i huvet och andra tycker det är härligt om dom hade samma mani typ. Men jag vet redan att jag är lite knasig. Men jag vet inte, fast faktiskt så har jag bättrat mig. Förut var jag nästan sjuk! Det gick inte en enda dag, absolut inte en enda dag utan att jag storstäda, eller vände upp och ner på det mesta. Mycket tid gick bort där alltså.. Men nu kanske jag städar 4 dagar i veckan av alla sju, det är lite bättre. Och det beror nog på all tid som gått till skolan. Fast jag tror det kan vara bra också. Fast i morgon ligger badrummet i riskzonen..

Nej nu får jag klagomål på mig och min blogg, ansikte mot ansikte, så jag måste sluta. Ganska opopulärt med blogg hos vissa skulle man kunna säga. Hah.

Förresten, det var en kisse som ville komma in på skolan idag, fast han blev utburen ett antal gånger. Stackarn, jag tror han skulle gilla att vara på skolan, han tyckte om mycket människor i alla fall. Tänk vad mysigt (:
Men det är synd att vissa är allergiska. Fast han bor i villorna mitt emot skolan, men går hemifrån när hans husse och matte åker till jobbet på morgonen typ. Sen går han hem på eftermiddagen..

Dags att krypa till kojs och försöka komma på en praktikplats. Blä, less nu.
Sov gott (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0