Det är så logiskt, alla fattar utom du

Om man säger så här, alunda äger ganska mycket.
Och speciellt ragge, som då kommer där i från.
Han är liiiiiite konstigt från en början, men när man väl smakat kakan vill man inte sluta äta den.
Har man en gång börjat köpa cheese burgare vill man inte sluta.
Har man en gång börjat köpa korv med bröd på innebandý matcher vill man inte sluta.

Men om man säger så här, det är Ragge här.
Kolla in http://ragz.blogg.se och njut, så skön kille OOOM man säger.
Inte för att överdriva men, om ni har ett problem bara att komma, jag löser allting.
Sen vill jag även tacka Therese som bor då vid Vaksala torg och har bjudet på en hel skön dag och kväll även fast hon är nykter och liiiiiiite tråkigare än vanligt, men ändå klockren, 5 av 5 toasters som benjamin skulle säga.

Hur som helst,
Som min farsa skulle säga, skål får den som tål, vi hörs buksvåger.

Kommentarer
Postat av: Ragy

Woops, kommer inte ihåg att jag skrev det där :D hahaha, sorry mate :D

2009-02-01 @ 16:30:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0