Desperate och jag.

Äntligen har dom släppt Desperate Housewives igen efter att ha haft uppehåll i två veckor. Nu är det jag och Depserate om bra några minuter. Sen sova tidigt, är hur trött som helst efter att ha gått upp jättetidigt, sen åkt tåg, sen gått i skolan och sen städat. Ska bli skönt. Angående tv och dylikt så tycker jag det är synd att man inte kan ha filmkväll utan att någon tänker ; ajuste, säkert ;D eller synd och synd, folk får tro vad dom vill, men ni fattar vinken. Vilket betyder att man aldrig mer kommer kunna ha en filmkväll mer utan att bli ditsatt för misstankar.. Detta har i och för sig pågått i några år men när man faktiskt är allvarlig då..

Men nu kan jag inte skriva mer för det pluppade upp en ruta om att Desperate är redo ;)
Skyndaskyndaskynda.
Hejhopp!

Kommentarer
Postat av: SARA

sv: jaa :) I like. kram

2009-02-10 @ 00:43:20
URL: http://sarassplace.blogg.se/
Postat av: Raggy

Filmkväll äger ju, inget fel med sånna! Sen att folk tror något annat är ju bara för dom själva också vill ha filmkväll :D

2009-02-10 @ 00:50:56
URL: http://ragz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0