BUT WHEN YOU HOLD ME LIKE THAT.

Torsdag , som var en riktigt bra dag och mycket roligheter. Och det börjar dra ihop som mot helg. Ingen skolan denna fredag heller så det blir att dra på gymmet igen direkt i morgon bitti, orkar jag redan halv 8 tro? Och sen hemfärd. Imorgon kväll ser jag fram emot 60-årskalas för min "faster" Kicki som egentligen inte är min faster utan farbrors fru men det bryr jag mig inte om, hon är min faster. Sen är det ju hopkus pokus lov som jag inte hann reagera på och det blir ett långt lov för mig och jag ska verkligen njuta och köra på lite återhämtning för en gångs skull. Öppen för förslag för det som vill hitta på något skoj vilket fall som helst :)

Nu borsta tansibissingarna, Nästa hållplats > Sängen.

Celine Dion - It's all coming back to me now.
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0