I NEED YOU TO TELL ME..

Klockan är mycket nu, och jag har landat flera mil bort. Vilken kväll. Och för att inte tala om vilken suverän middag man blev serverad. Vi tyckte det blev mycket potatisgratäng över;
- Ja men jag köpte faktiskt bara två små två-kilos-påsar!

Imorgon är det sista dagen på det här året, några timmar kvar nu. Och jag tycker det känns skönt. Nytt år, jag förväntar mig dock inga storslagna saker, men jag tror det finns goda chanser till att det kan bli anningens bättre än -o9. -o9 var massa plugg, en oförglömlig student (som man fortfarande knappt förtstått), panik på livet, flytt, massa mys, gråtstunder, hejdundrande fest, men även om det var mycket tok så blir det mycket oförglömligt och jag har väl nära och kära att tacka?! Puss.
Och visst är det saker jag kommer sakna med -o9 som jag vill ha -1o, men hallå där, så kommer det väl vara varje år. Eftersom man inte får tillbaka det är det ju bara att fortsätta simma?! Man får trots allt se det från den ljusa sidan!

Så imorgon vill jag önska alla ett gott nytt år.
"Det önskar jag alla, eller alla utom min värsta fiende, men det är logiskt!" Haha, klockrent.

Mot drömmarnas land, pussinatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0