HA-HA-HA-HATERS!

Igår var dagen jättebra, inte alls spenderad hemma, inte heller borta. Ah men jag var väl lite överallt och ingenstans kan man säga. Och klockan 5 i morse fick jag lägga huvudet på kudden och slå igen mina blå. Men jag är rätt säker på att jag sov innan..
Efter mycket tokigheter och skratt igår så har idag varit så fruktansvärt trött och jag har nog kunnat somna 45 gånger men har inte haft tiden. Men nu är jag inne på andra andningen och det ska nog hålla mig vaken några timmar till. Men tidigt, ja det blir det ikväll.
Har tittat på Anna Jäkla Anka ikväll också, hon är bara för mycket! Kan hon inte bara försvinna? Visst har hon sagt typ två vettiga saker av alla gånger jag hört henne, men allt annat klarar man inte.
OTH - sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0