YOU'RE MY PERFECT LULLABY.

Det är fredag än en gång.
Det har varit en lugn dag, körde en fika med Michaela också, det behövdes eftersom vi inte träffas ofta nu.
Men nu är det fredag kväll och jag är ensam hemma. Med en pappa på middag och en mamma som jobbar, då tar therese tillfället i akt och städar hela eftermiddagen och kvällen! Jag har städat, dammsugit, tvättat, skurat, putsat fönster, rensat mina pärmar och satt i ordning osv.! Riktigt skönt att få allt gjort. Nu har jag ätit middag precis, med tanke på att jag glömde det mitt i all städning så blev det middag nu vid 21. Men det gör inget.

Men nu har jag hamnat mitt i en knipa och jag vet varken ut eller in... Hur ska jag veta om jag gör rätt/fel ? Jag har ett stort val att göra, frågan är om jag kommer göra rätt. Men jag är glad att jag har mina systrar som är mina hjältar just nu och hjälper mig mitt i allt argumenterande, fram och tillbaka, fram och tillbaka. Jag är om ett jäkla frågetecken just nu..

Jag ska nog fundera ännu lite mer, ta en paus från allt städande och krypa ner framför en film så småning om..
Hejhopp!


Kommentarer
Postat av: Martina

Hejsan, lust att följa varandra via bloglovin? I så fall skriv tillbaka till mig när du lagt till mig så lägger jag till dig :)

2009-08-15 @ 11:35:25
URL: http://miniimartina.blogg.se/
Postat av: Martina

Sv. tack så mycket :)

vad kul då lägger jag till dig :)

2009-08-15 @ 19:19:13
URL: http://miniimartina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0