I'M NOT GONNA LIE FOR YOU.

Funkar Sj:s hemsida? Nej inte för mig i alla fall. Och det känns ju riktigt bra nu när jag behöver boka resa! Panik jag drar i morgon bitti och måste boka nyss. Tänk om min pappa inte hade gått och blivit sjuk just nu så hade jag inte behövt åka tåg. Det måste ju funka snart, eller vänta, nu kanske.. Jag får nervösmage på det här. Så nu ska jag åka tåg med alla dessa packning! Så ser ni en dussintal väskor som svävar runt bland tåg så kan det vara jag som är där i mitten! Men efter allt jäkelskap nu ikväll så ligger jag lite efter i planeringen och måste packa på momangen! En coca cola och jag är igång en stund till, har precis skjutsat ut katten också som så fint ville visa upp en mus. Men som sagt - packa var de..

Hejhopp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0