IF YOU LEAVE ME, CAN I COME TOO?

Ja, nu var det några dagar sen sist igen. Kan börja berätta att jag kom hem från Kolmården i fredagskväll. Och ja, dagen var nog så lyckad den kunde bli. Eller nja, vädret var ju totalt värdelöst men jag spenderade i alla fall min tid med delfinerna och det var bäst och sen sådan otrolig upplevelse. En sak är säker och det är att jag kommer göra detta igen, även om det inte blir på Kolmården. Jag var nog någon av dom lyckligaste den dagen skulle jag tippa på!



Här har vi Luna och Peache, om jag nu säger rätt :)


På lördag är det den stora dagen som vi alla sett fram emot. Det är bröllopet som står på spel. Hoppas bara att allt blir så pass lyckat som planerat, fast just nu börjar det kännas lite mörkt. Bruden känner sig sjuk och min pappa är också sjuk och flera andra i släkten. Det här kan i princip hända när som helst, men händer just nu så att alla kommer vara sjuk tills helgen! Det är inte bra, jag är frisk än - peppar peppar!!! Nu var jag snabb. Men det är riktigt stor risk att jag blir sjuk, men då får jag väl bli det. För det kommer inte stoppa mig. Det som skullle stoppa mig är väl att jag kommer se ut som en gurka?!?! Japp, en grön klänning ska jag ha, jag vet. Låter helt konstigt. Antagligen så kommer jag gråta som ett barn också när jag ser min syster med klänning och allt. Jag hoppas på en bra dag. Och antagligen kommer det regna också, bara för att jävlas sådär lite extra! Men det tar vi. Jag skiter i allt omkring, det är deras stora dag! Jag längtar, anlitad fotograf är jag också så jag ska upp med tuppen på lördag!

Dags att skriva en kom-i-håg lista innan jag glömmer.
Hejhopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0