I TOSS AND TURN AND CAN NOT SLEEP AT NIGHT!

Jag kan ju börja med att säga att dagen har varit klockren! Ja, inte för att det hänt något speciellt så.. Men den har varit grym! Dock kom det en stund då jag kände mig så jädra dum och bara ville försvinna. Men jag vet inte vad jag ska göra åt det, kliva fram till personen i fråga och säga förlåt ? Neij, jag skulle inte tro de, för det där är så satans komplicerat. Så jag släpper de.
Men jag har faktiskt spelat lite minifotboll idag, och var jag inte grym så säg. Jag berätta så lyckligt för pappa;
- Vi har spelat fotboll!, men ett big smile.
- Har DU spelat fotboll?!?!? nästan gapar.
- Ja?!
Förstår inte varför det skulle vara så konstigt, eller jo, egentligen tror jag att jag förstår. Sport är ju verkligen inte min grej. Men idag var jag ju på topp! Jag kan väl få låtsas att det var så bra som det var, jag menar, det var ju ändå ingen fotbollskunnig i närheten som såg!

Jag måste sova för imorgon är det jag som inte ska vara allt för trött!
Hejhopp!

Kommentarer
Postat av: Anonym

okej,tack för din röst!= )



Några planer för dagen då? =)

2009-08-04 @ 01:27:18
URL: http://josefinesoderberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0