I DON'T WANT TO PLAY THAT PART.

Mitt taggande tog slut ganska fort.. Översvämmning i tvättstugan! YES! Aja, jag fick jobb för en stund, sen laga mat. Ja, jag ska inte bli kock i alla fall.

Jag har skrivit en lista på vad jag ska komma ihåg att göra imorgon också innan jag åker. Som att till exempel vattna blommorna. Fast ja, dom brukar ju dö ganska bra ändå när jag sköter dom så, jag vet inte. Men då har jag kollat lite framtida yrken i alla fall. Kock - INTE. Trädgårdsmästare - NEJ. Rörmokare - Inte det heller. Undra vad jag kommer sluta som... Men ja, oavsett yrke. Händiga kvinnor reder sig själv! Poäng till mig där, för där brukar jag lyckas.

Nej, dags att packa det sista och sen dyka ner under täcket och sussa.
Hejhopp!


Imorgon sötnos, imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0