HERE I AM ONCE AGAIN!

Lördag och vad händer? Jo men therese är sjuk. Men det var ingen nyhet. Men jag kommer inte gå med på att bli sjuk, jag ska ju för kattsingen bada med delfiner snart! Eller ja, bada kanske inte är rätt ord. Men jag ska umgås med dom!

Jag fortsatte med all städning idag. Men blev sämre i förkylningen och kröp ner i sängen i mitt nystädade rum och kikade på Grey's anatomy, riktigt mysigt trots att jag mådde skit. Men sen blev det middag och pappa ville nyss trycka i mig en toddy för att jag skulle hejda förkylningen, men nejdu! Sånt får han inte i mig, så jag tog en cider istället. Men jag tror det är dags att kika lite grey's igen.

Hejhopp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0