FOR THE FIRST TIME.

PARAPAPAPA!

Det har varit ett jäkla drag. För jag har varit på Möhippa och Svensexa kan man säga. Allt började med att grabbarna stormade huset och tog Henke. 5 sekunder senare stormar alla tjejer huset och tar Helena. Chockade till tusen. Allt rullade på och dom råkade ut för både det ena och det andra. Henke endast iklädd kallingar på en släpvagn och Helena utklädd med en inköpslista på ryggen för att handla på centrum. Men det tog ett tag innan vi kom dit. Och efter det var det gocart för grabbarna och picknick för tjejerna. Med detta toppenväder kan det möjligt inte ha blivit bättre. Det var så jäkla lyckat. Ja, det spårade en hel del och kvällen fortsatte. Men blev det inte ännu mera klokrent så säg ?! Med alla möjliga händelser så blev det senare krogen för tjejernas del eftersom killarna hade fullt upp med att bada och annat kul. Jag beskriver så himla kort för annars skulle jag bli kvar till i morgon vid den här datorn. Men det var så sjukt bra allt ihop även om man till och från tyckte synd om personerna i fråga. Ja, lyckad måste jag bara säga igen. Och snart blir det bröllop.
Herregud. Min syster ska gifta sig.



Jag och min syster, kanske en aning kalas.





Äldst och yngst bland syskonskaran - med tvång att ha svartvita kläder  :)




Jag och mina snygga mostrar.
Jag höll på dö på vägen med kramp i magen av allt skratt!
Inte slutar folk heller när men ligger vikt på mitten och skriker sluta.
Om vi är normal ? Nej inte ett dugg! Lite packad sådär? Ja hejåhå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0