I DON'T WANT TO WORK TODAY.

Lovar du att vara ärlig? Jaja, kör på de.
Du heter: Therese.
Smeknamn: Thessan, Thessi och Sessan är vanligast.
Låt som när du är ledsen sörjer till: Det är ingen speciell låt, den som passar.
Beroende av: Min kudde ? Alla männsikor i min närhet ? Att få städa, haha ?
Vad tror folk om dig: Ja det vet jag inte. Vissa säkert en del som inte är sant ? Så är det alltid.
Stämmer det: Haha om det inte är sant så stämmer det inte.
Vad säger du för att imponera på någon: Säger inte så mycket för att impa faktiskt.
Hur imponerar man på dig: Att vara sig själv, om man är lite charmig sådär. Svår fråga.
Brukar du skratta för dig själv: Ja helt klart.
Vad står det i ditt senast inkomna SMS: Godnatt älskling.
Var bor du: Jag bor i Färila och i Uppsala.
Trivs du där: Jag trivs på båda ställena, båda har sina för- och nackdelar.
Äger du några converse: Nope.
Sprit, cider, vin eller öl: Cider, sprit eller lite vin.
Brukar du bli för full: Nejnej.
Är du allergisk mot något: Morötter.
Hur svarar du i mobilen: Hallå, Thessan, eller Hej det är Therese.
Antal timmar sömn inatt: 6-7.
Brukar du komma i tid: Ja 97 % av gångerna.
När mår du bra: När jag är frisk, har massa bra människor i min närhet och när det är fint väder.
När blev du fotad senast: Fredags.
Hur känner du dig nu: Jag känner att min mage ropar på mat.
Vanligaste färg på dina kläder: Vit såklart.
Vad tycker du om fötter: Att dom kan se så roliga ut, fast verkligen fula också.
Vad saknar du: Jag saknar min mamma, mina systrar, inspiration och lite självdisciplin.
Hade du en bra kväll igår: Jodå, lite långtråkig bara.
Favoritdryck på morgonen: Juice.
Rakar du benen: Absolut.
När brukar du oftast gå och lägga dig: Vardag så gäller 22.oo-23.oo annars lite senare.
Är du blyg: Ja, fast har man knackat lite på skalet är det inte så farligt.
Sysslar du med någon idrott: Nej.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Absolut.
Har du spytt offentligt: Nej, eller jo, fast ingen märkte.
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: Haha, känna efter hur dom tänker, känna efter överhuvudtaget och grabbiga grabbgrejjer.
Är du nöjd med ditt liv: Ja, jag har inget att klaga över så, jag uppskattar saker så mycket mer nu så jag är nöjd.
Är du bortskämd: Nej det tycker jag inte.
Vad gör du i morgon: Imorgon tar jag antagligen hand om huset här hemma.
Vilken kändis tycker du är en bra förebild: Pink.
Vad längtar du till: Torsdag, Fredag och tills jag får möta mamma.
Har du bra vänner och äkta vänskap: Ja jag är lyckligt lottad som har det.
Vad använder du för schampoo:  Loreal Professional, Shine blonde.
Hur gammal är du: 18 och ett halvt år.
Gröna eller röda äppeln: Green ones.
Gillar du golf: Ja det är faktiskt lite kul.
Vilken tid gick du upp idag: 10.oo
Har du sovit i din egna säng inatt: Jajjemen.
Har du strumpor på dig nu: Japp.
Är det okej att gråta: Ja varför skulle det inte?
När grät du senast: Vet inte riktigt.
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Jag skulle ge en hel del till mamma och pappa, sen skulle jag resa och sen spara, fast såklart skulle jag bränna några tusen på shopping på en gång.
Bär du glasögon eller linser: Linser.
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Haha, neheedu!
Har du piercing: 9 i öronen och naveln.
Vill du gifta dig: Yes.
Vill du ha barn: Yes.
Solar du ofta: Nej, fast att det är underbart.
Är du bra på att laga mat: Nej men jag försöker och blir lite bättre.
Är du flygrädd: Nej.
Hur vig är du: Inte så vig som jag tycker att jag borde vara.
Är du musikalisk: Nejnej. Men kan inte vara utan musik.
Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten eller dricka.
Vilken är din favoritglass: Massa goda! Går inte att välja.
Tror du på ett liv efter döden: Vet inte, men till viss del för jag vill inte bli en manet i mitt nästa liv.
Tycker du om sushi: Jodå.
Vad äter du helst när du ser på film: Popcorn, glass, nötter eller lite chips.
Har du tandläkarskräck: Nej.
Är du morgon- eller kvällsmänniska: Mittimellan. Orkar inte vara uppe länge och orkar inte gå upp allt för tidigt.
Vilken ögonfärg har du: Blå.
Har du någon gång gråtit dig till sömns: Ja.
Biter du på naglarna: Vissa perioder.
Röker du: Nepp.
Hur ofta tränar/motionerar du: Försöker två gånger i veckan, men jag är ju för fan jämt sjuk så det funkar inge vidare.
Senaste låt du hörde: Laurent Wolf - No stress.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0