OCH ALLT SOM ÄR BRA MED MIG HAR JAG EN FÖRMÅGA ATT GLÖMMA BORT.

Klockan är över 23.oo och jag ska sova. Egentligen sovit redan kl 21.oo typ. Men det funkar inte.
Har inte haft något annat för mig än att plugga den här veckan och igår var jag i skolan till 17.3o, sådär lagomt pigg när man kommer hem och ska laga mat, diska och sen fortsätta plugga. Det var nog inte så konstigt att jag somnade på golvet rakt upp och ner. Men upp och hoppa och fortsätta. För idag var det prov och så vidare, knäcker mig. Och nu väntar jag bara på att telefon ska ringa sen är jag i säng. Och i morgon har Therese sovmorgon, men ska Therese sova? Neij, kl 05.30 ska jag upp och tvätta sen åka till skolan vid 10.oo. Och sen hem och plugga, städa och fixa mat typ. Andas? Neij det får jag göra en annan gång. Kanske nästa vecka, omkring onsdag, då tror jag det kommer lugna sig lite..

Sov gott.
Hejhopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0