NO, HE NEVER CLEANS UP!

I'm home, hemma hos mamma och pappa fast utan mamma. Nedräkning säger jag bara.

Och jag är glad, kanske för att jag som sagt är hemma och sen för att jag och Michaela skrattade galet mycket på tåget när vi tittade på Wipeout. Inte lätt med trassel i trumpeten! Haha, jag döör.
Det är jätteskönt att vara hemma men jag längtar redan ner, jag menar, jag har knappt landat.. Men men, dom här dagarna kommer gå fort så det är lika bra att passa på att ta vara på tiden här hemma :) eller så, bara ge mig torsdag.

Jag erkänner hur dålig jag är på sport. Jag har aldrig hållt på med det eller så. Jag har försökt varje gång man har haft gympa osv, men jag menar, det har bara slutat med självmål och en ändå glad skuttandes Therese. Fast jag insåg att mina lag inte var lika munter. Det var liksom då jag gav upp det där med bollsport. Fast dom år jag gick på karaten funkade kalas, men det är ju mer individuellt. Men hur jag nu kom in på det här var när jag kom på att vi diskuterade fotboll i fredagskväll.
Jag står med tre fotbollsspelare.
- Ja men jag kan också saker om fotboll! utbrister jag.
- Ah, okej Thessan, vad är en hörna ?
- Ja men det är när man skjuter där från hörnet!
svarar jag stolt.
- Ja och när gör man det då ?
- ... när någon gjort något dumt..?!
försöker jag..

Det slutade där och med att dessa tre personer fick ett väldigt gott skratt. Men hallå, jag gjorde mitt bästa! Och jag kan trösta med att jag faktiskt vet vad det är nu!

Hejhopp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0