MOT DOM NORRLÄNDSKA SKOGARNA.

Då sitter man på tåget efter en fullspäckad vecka. Dags att åka hem till lite lugnare ställe och dessvärre lite kallare breddgrader, men strunt i det. Jag ska salma krafter och ha hur mycket kraft som helst att göra av med till veckan! Inget kan stoppa mig nu, det ända skulle vara om jag får Felicias ögonbaciller som möjligtvis kan ha hoppat över till mina ögon. För har dom gjort det innebär det att jag kommer ha ögoninflammtion lagom till nästa vecka och vara så gott som blind. Och inte nog med det så finns det en stor risk att jag kommer bli förkyld, har inte blivit det än dock. Men det försäkrar ju ingenting! Peppar peppar..
Dags att titta på något roligt. Eller att få tiden att gå snabbare så jag kommer hem till maten någon gång.

Hejhopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0